Poziom punktualności przewoźników pasażerskich (opóźnienia powyżej 5 minut na przybyciu)
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
Ogółem |
92,10% |
92,29% |
89,43% |
86,90% |
PKP Intercity |
75,85% |
76,64% |
70,77% |
69,04% |
Przewozy Regionalne |
92,53% |
92,40% |
89,20% |
85,91% |
Koleje Mazowieckie |
92,38% |
92,88% |
91,53% |
90,64% |
PKP SKM w Trójmieście |
98,56% |
98,16% |
97,60% |
97,90% |
Szybka Kolej Miejska |
94,23% |
94,68% |
94,49% |
93,42% |
Warszawska Kolej Dojazdowa |
99,61% |
99,52% |
99,41% |
99,77% |
Koleje Dolnośląskie |
89,91% |
89,97% |
86,77% |
79,88% |
Koleje Śląskie |
90,13% |
91,09% |
83,11% |
81,00% |
Koleje Wielkopolskie |
93,38% |
92,72% |
93,21% |
86,12% |
Arriva RP |
94,54% |
94,60% |
91,53% |
91,37% |
UBB GMBH |
99,35% |
98,89% |
98,13% |
97,83% |
Łódzka Kolej Aglomeracyjna |
95,48% |
96,38% |
95,48% |
95,67% |
Koleje Małopolskie |
89,47% |
95,16% |
87,24% |
68,19% |
Poziom punktualności przewoźników pasażerskich na wybranych stacjach pośrednich (opóźnienia powyżej 5 minut na przybyciu)
Grodzisk Mazowiecki |
||||
---|---|---|---|---|
I kwartał
|
II kwartał
|
III kwartał
|
IV kwartał
|
|
PKP Intercity |
78,7% |
98,7% |
72,0% |
77,1% |
Koleje Mazowieckie |
92,0% |
92,1% |
92,9% |
92,2% |
Kraków Główny |
||||
Przewozy Regionalne |
89,6% |
89,3% |
84,2% |
71,6% |
PKP Intercity |
67,5% |
70,6% |
62,0% |
62,7% |
Koleje Małopolskie |
90,5% |
95,5% |
87,3% |
69,5% |
Koleje Mazowieckie |
80,0% |
100,0% |
75,0% |
- |
Kutno |
||||
Przewozy Regionalne |
92,7% |
92,0% |
84,8% |
73,1% |
PKP Intercity |
78,0% |
78,3% |
66,3% |
52,2% |
Koleje Mazowieckie |
94,5% |
80,7% |
94,4% |
90,3% |
Koleje Wielkopolskie |
93,7% |
91,3% |
86,1% |
60,4% |
Łódzka Kolej Aglomeracyjna |
92,7% |
95,2% |
90,6% |
91,5% |
Łazy |
||||
Przewozy Regionalne |
85,3% |
90,8% |
92,4% |
83,8% |
PKP Intercity |
73,4% |
74,1% |
72,7% |
69,4% |
Koleje Śląskie |
84,4% |
88,9% |
88,2% |
77,1% |
Opole Główne |
||||
Przewozy Regionalne |
89,6% |
87,9% |
87,6% |
80,4% |
PKP Intercity |
69,7% |
66,7% |
72,2% |
69,1% |
Ostrów Wielkopolski |
||||
Przewozy Regionalne |
92,5% |
90,3% |
86,1% |
84,7% |
PKP Intercity |
57,4% |
59,7% |
63,2% |
70,4% |
Koleje Wielkopolskie |
93,8% |
90,6% |
95,6% |
90,5% |
Poznań Główny |
||||
Przewozy Regionalne |
88,3% |
91,1% |
87,1% |
77,9% |
PKP Intercity |
75,6% |
77,1% |
71,4% |
63,4% |
Koleje Dolnośląskie |
66,7% |
85,7% |
66,7% |
40,0% |
Koleje Wielkopolskie |
93,4% |
93,5% |
93,0% |
86,8% |
Szczecin Dąbie |
||||
Przewozy Regionalne |
93,7% |
94,1% |
91,0% |
89,6% |
PKP Intercity |
73,0% |
81,9% |
76,8% |
78,2% |
Tczew |
||||
Przewozy Regionalne |
91,3% |
94,1% |
90,1% |
91,2% |
PKP Intercity |
78,9% |
81,9% |
73,8% |
79,1% |
Koleje Mazowieckie |
- |
100,0% |
86,2% |
- |
Arriva |
- |
100,0% |
77,4% |
- |
Warszawa Wschodnia |
||||
Przewozy Regionalne |
93,5% |
87,4% |
86,7% |
88,1% |
PKP Intercity |
85,7% |
85,4% |
77,5% |
80,3% |
Koleje Mazowieckie |
92,6% |
92,8% |
91,3% |
91,0% |
Łódzka Kolej Aglomeracyjna |
99,2% |
97,1% |
91,3% |
94,2% |
SKM Warszawa |
95,6% |
95,2% |
95,0% |
94,3% |
Średni czas opóźnień pociągów (z wyłączeniem opóźnień poniżej 5 minut na przybyciu)
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
Ogółem |
17 min. 35 sek. |
18 min. 22 sek. |
17 min. 50 sek. |
17 min. 32 sek |
Średni czas opóźnień pociągów (z uwzględnieniem opóźnień do 5 minut na przybyciu)
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
Ogółem |
8 min. 53 sek. |
9 min. 25 sek. |
9 min. 47 sek. |
9 min. 53 sek. |
Liczba pociągów uruchomionych przez przewoźników
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
Ogółem |
423,8 tys. |
426,5 tys. |
438,4 tys. |
426,9 tys. |
Liczba pociągów opóźnionych na przybyciu
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
do 4 min. 59 sek. |
43 625 |
40 911 |
49 634 |
56 579 |
5 min. - 59 min. 59 sek. |
31 923 |
31 196 |
44 229 |
53 577 |
60 min. -119 min. 59 sek. |
1 227 |
1 254 |
1 576 |
1 673 |
pow. 120 min. |
341 |
451 |
533 |
655 |
Udział pociągów opóźnionych na przybyciu w ogólnej liczbie uruchomionych przez przewoźników
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
do 4 min. 59 sek. |
10,29% |
9,59% |
11,32% |
13,25% |
5 min. - 59 min. 59 sek. |
7,53% |
7,31% |
10,09% |
12,55% |
60 min. -119 min. 59 sek. |
0,29% |
0,29% |
0,36% |
0,39% |
pow. 120 min. |
0,08% |
0,11% |
0,12% |
0,15% |
Liczba pociągów odwołanych
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
Ogółem |
1 912 |
898 |
2 436 |
3 035 |
Informujemy, że dane dotyczące punktualności pasażerskiej za lata 2011-2016 dostępne są w zakładce Dane archiwalne.
Departament Regulacji Rynku
Wydział Analiz i Monitoringu Rynku
analizy@utk.gov.pl
tel. 22 749 15 50