Poziom punktualności przewoźników pasażerskich (opóźnienia powyżej 5 minut na przybyciu)
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
Ogółem |
90,14% |
88,21% |
||
PKP Intercity |
74,52% |
68,20% |
||
Przewozy Regionalne |
89,76% |
88,75% |
||
Koleje Mazowieckie |
91,45% |
87,69% |
||
PKP SKM w Trójmieście |
98,26% |
98,18% |
||
Szybka Kolej Miejska |
94,64% |
90,80% |
||
Warszawska Kolej Dojazdowa |
99,65% |
99,41% |
||
Koleje Dolnośląskie |
87,77% |
80,94% |
||
Koleje Śląskie |
90,76% |
88,27% |
||
Koleje Wielkopolskie |
89,02% |
86,56% |
||
Arriva RP |
93,95% |
93,40% |
||
UBB GMBH |
98,71% |
97,63% |
||
Łódzka Kolej Aglomeracyjna |
96,79% |
95,19% |
||
Koleje Małopolskie |
73,44% |
84,04% |
||
SKPL Cargo |
94,68% |
87,53% |
Poziom punktualności przewoźników pasażerskich na wybranych stacjach pośrednich (opóźnienia powyżej 5 minut na przybyciu)
Grodzisk Mazowiecki |
||||
---|---|---|---|---|
I kwartał
|
II kwartał
|
III kwartał
|
IV kwartał
|
|
PKP Intercity |
80,0% |
75,4% |
||
Koleje Mazowieckie |
93,5% |
87,8% |
||
Kraków Główny |
||||
Przewozy Regionalne |
64,9% |
66,9% |
||
PKP Intercity |
64,7% |
68,5% |
||
Koleje Małopolskie |
70,2% |
82,0% |
||
Kutno |
||||
Przewozy Regionalne |
84,6% |
85,5% |
||
PKP Intercity |
58,2% |
52,7% |
||
Koleje Mazowieckie |
90,1% |
88,1% |
||
Koleje Wielkopolskie |
67,6% |
65,3% |
||
Łódzka Kolej Aglomeracyjna |
92,9% |
93,0% |
||
Łazy |
||||
Przewozy Regionalne |
96,1% |
87,2% |
||
PKP Intercity |
80,9% |
70,8% |
||
Koleje Śląskie |
86,2% |
80,7% |
||
Opole Główne |
||||
Przewozy Regionalne |
84,7% |
84,8% |
||
PKP Intercity |
70,8% |
67,1% |
||
Ostrów Wielkopolski |
||||
Przewozy Regionalne |
87,8% |
83,6% |
||
PKP Intercity |
70,7% |
68,3% |
||
Koleje Wielkopolskie |
94,3% |
90,9% |
||
Poznań Główny |
||||
Przewozy Regionalne |
82,3% |
75,3% |
||
PKP Intercity |
65,4% |
57,2% |
||
Koleje Wielkopolskie |
90,5% |
88,4% |
||
Szczecin Dąbie |
||||
Przewozy Regionalne |
93,8% |
88,3% |
||
PKP Intercity |
80,6% |
71,0% |
||
Tczew |
||||
Przewozy Regionalne |
90,4% |
90,2% |
||
PKP Intercity |
79,4% |
75,2% |
||
Warszawa Wschodnia |
||||
Przewozy Regionalne |
94,2% |
84,3% |
||
PKP Intercity |
83,2% |
79,7% |
||
Koleje Mazowieckie |
90,8% |
86,7% |
||
Łódzka Kolej Aglomeracyjna |
97,3% |
95,7% |
||
SKM Warszawa |
94,6% |
91,7% |
Średni czas opóźnień pociągów (z wyłączeniem opóźnień poniżej 5 minut na przybyciu)
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
Ogółem |
16 min. 59 sek. |
16 min. 58 sek. |
Średni czas opóźnień pociągów (z uwzględnieniem opóźnień do 5 minut na przybyciu)
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
Ogółem |
9 min. 5 sek. |
9 min. 36 sek. |
Liczba pociągów uruchomionych przez przewoźników
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
Ogółem |
434,5 tys. |
440,4 tys. |
Liczba pociągów opóźnionych na przybyciu
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
do 4 min. 59 sek. |
49 496 |
52 484 |
||
5 min. - 59 min. 59 sek. |
41 180 |
49 978 |
||
60 min. -119 min. 59 sek. |
1 333 |
1 531 |
||
pow. 120 min. |
343 |
414 |
Udział pociągów opóźnionych na przybyciu w ogólnej liczbie uruchomionych przez przewoźników
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
do 4 min. 59 sek. |
11,39% |
11,92% |
||
5 min. - 59 min. 59 sek. |
9,48% |
11,35% |
||
60 min. -119 min. 59 sek. |
0,31% |
0,35% |
||
pow. 120 min. |
0,08% |
0,09% |
Liczba pociągów odwołanych
|
I kwartał |
II kwartał |
III kwartał |
IV kwartał |
---|---|---|---|---|
Ogółem |
2 864 |
4 605 |
Informujemy, że dane dotyczące punktualności pasażerskiej za lata 2011-2017 dostępne są w zakładce Dane archiwalne.
Departament Regulacji Rynku
Wydział Analiz i Monitoringu Rynku
analizy@utk.gov.pl
tel. 22 749 15 50