Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. to przewoźnik kolejowy świadczący aglomeracyjne przewozy pasażerskie.
Dane
Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o.
ul. Stefana Batorego 23
05-825 Grodzisk Mazowiecki
tel.: 22 755 55 64
e-mail: wkd@wkd.com.pl
Obszar działalności przewoźnika
Pociągi Warszawskiej Kolei Dojazdowej kursują na trasach Warszawa Śródmieście WKD – Grodzisk Mazowiecki Radońska/ Milanówek Grudów.
Dostępność biletów
w kasach biletowych |
kasy zlokalizowane na wybranych stacjach |
w ogólnodostępnych punktach sprzedaży |
sprzedaż biletów WKD prowadzona jest przez wybrane placówki handlowe |
sprzedaż internetowa |
nie |
sprzedaż przez komórkę |
|
w automatach biletowych |
automaty biletowe zlokalizowane są na wszystkich stacjach i przystankach WKD |
Informacja całodobowa
tel.: 22 758 00 12 - dyżurny ruchu WKD
tel.: 22 755 70 82 - dyspozytor WKD
Opłata za minutę połączenia zgodna jest ze stawką operatora.
Informacja całodobowa dla osób z niepełnosprawnościami i o ograniczonej sprawności ruchowej
tel.: 22 755 70 82 - dyspozytor WKD
Skargi i reklamacje
W przypadku składania reklamacji pamiętaj o zachowaniu biletu!
Przeczytaj, dlaczego należy zatrzymać bilet.
Skargę/reklamację/wniosek można złożyć:
- korespondencyjnie lub osobiście w siedzibie WKD:
Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o.
ul. Stefana Batorego 23
05-825 Grodzisk Mazowiecki
- w kasie biletowej WKD,
- drogą internetową pisząc na adres: wkd@wkd.com.pl
e-mail: wkd@wkd.com.pl
,,Reklamację od wystawionego wezwania do zapłaty" można złożyć pisemnie lub drogą elektroniczną.