Nawigacja

Warszawa Zachodnia

Dzień Pasażera w Warszawie

24 marca 2016 r. odbył się Dzień Pasażera na dworcu Warszawa Zachodnia.

Podczas akcji podróżni mogli porozmawiać z nami na tematy związane z koleją, podzielić się swoimi wrażeniami i uwagami, a także obejrzeć filmy obrazujące podstawowe prawa pasażerów. Tym razem o satysfakcji z podróży koleją i problemach występujących podczas podróży mogły porozmawiać z nami również osoby głuchonieme, w akcji uczestniczyła bowiem pracownica Urzędu posługująca się językiem migowym.

Podczas przeprowadzania akcji kręcony był film promujący kampanię.

Pasażerowie wypełnili 119 ankiet badających satysfakcję z usług oferowanych w pociągach i na dworcu. Najczęstszym problemem wymienianym przez podróżnych było zatłoczenie w pociągu oraz odczuwalne różnice między przejazdem nowym pociągiem, a przejazdem starym pociągiem.

Wyniki ankiet znajdują się w załączniku.

 

 

 

  • Stoisko UTK
  • Informowanie podróżnych o ich prawach
  • Podczas wypełniania ankiety
  • Pomoc przy wypełnianiu ankiety
  • Udzielanie informacji w Polskim Języku Migowym
  • Zbieranie opinii na temat polskiej kolei
do góry