Nawigacja

Piotrków Trybunalski

Dzień Pasażera w Piotrkowie Trybunalskim

5 maja 2016 r. odbył się Dzień Pasażera na Dworcu Głównym w Piotrkowie Trybunalskim. Podczas akcji podróżni rozmawiali z pracownikami UTK na temat zmieniającej się kolei. Chwalili pozytywne zmiany i zwracali uwagę na trudności, z którymi spotykają się na co dzień, podróżując koleją.

Pasażerowie wypełniali ankiety badające satysfakcję z usług oferowanych w pociągach i na dworcu. Do problemów występujących na dworcu w Piotrkowie Trybunalskim zaliczyli zbyt ciche lub niezrozumiałe zapowiedzi megafonowe, brak punktu informacji czy gołębie gromadzące się na zadaszeniu peronu. Ponadto niektórzy pasażerowie zgłaszali ogólne uwagi dotyczące kolei takie jak: zbyt duża liczba spółek kolejowych, częsty brak skomunikowania pociągów jednej spółki z pociągami innej spółki czy zbyt częste zmiany w rozkładach jazdy.

Wyniki ankiet znajdują się w załączniku.

  • Informowanie pasażerów o ich prawach
  • Informowanie podróżnych
  • Podczas wypełniania ankiet
  • Stoisko UTK cieszyło się zainteresowaniem podróżnych
  • Udzielanie odpowiedzi na pytania podróżnych
  • Zbieranie opinii podróżnych na temat dzisiejszej kolei
do góry