12 kwietnia 2016 r. odbył się Dzień Pasażera na dworcu Lublin Główny.
Podczas akcji podróżni z Lublina, okolicznych miejscowości, a także osoby będące w Lublinie przejazdem wyrażały swoje opinie na temat kolei, pozytywnych zmian i dzieliły się z nami uwagami dotyczącymi kwestii, które należy jeszcze skorygować.
Przemyśleniami dotyczącymi jakości podróży pociągiem oraz związanymi z tym uwagami dzieliły się z nami również osoby głuche i niedosłyszące dzięki obecności tłumacza języka migowego.
Pasażerowie wypełnili 52 ankiety badające satysfakcję z usług oferowanych w pociągach i na dworcu. Uwagami dodatkowo podkreślanymi przez podróżnych były kwestie niewielkiej liczby ławek na dworcu, słabej czytelności rozkładów, słabej słyszalności komunikatów megafonowych na peronach oraz brudnych toalet w pociągach.
Wyniki ankiet znajdują się w załączniku.