Nawigacja

Dzień Pasażera

Kampania informacyjno-edukacyjna poświęcona prawom pasażerów

 

Szczecin Główny - 16.02.2017 Kutno - 20.09.2013 Białystok - 07.12.2016 Lublin Główny - 12.04.2016 Gdańsk Główny - 21.09.2012 Gdańsk Główny - 17.11.2015 Gdynia Główna - 24.09.2015 Wrocław Główny - 07.12.2015 Tarnów - 11.06.2015 Piotrków Trybunalski - 05.05.2016 Skarżysko-Kamienna - 09.06.2016 Poznań Główny - 05.12.2011 Poznań Główny - 03.11.2015 Tarnowskie Góry - 14.01.2016 Sosnowiec Główny - 12.05.2016 Warszawa Centralna - 28.10.2011 Warszawa Zachodnia - 24.03.2016 Warszawa Wschodnia - 31.07.2013 Katowice - 27.04.2014 Katowice - 25.10.2016 Kraków Główny - 28.10.2011 Kraków Główny - 18.05.2016 Image Map

 

Kampanię "Dzień Pasażera" prowadzimy już od 2011 roku. Spotykamy się z podróżnymi, by udzielać im bezpłatnych porad i informacji na temat praw przysługujących pasażerom kolei. Promujemy wiedzę o transporcie kolejowym oraz doradzamy podróżnym w przypadku sporów ze spółkami kolejowymi. Nasza inicjatywa – będąc unikalną w skali kraju – szeroko wpisuje się w propasażerską politykę Komisji Europejskiej.

Dlaczego warto odwiedzić nasze stanowisko? Powodów jest wiele. Przede wszystkim informujemy i edukujemy. Rozdajemy ulotki, na których znajduje się zestaw praktycznych wskazówek: co, gdzie i jak zrobić w przypadku opóźnienia lub odwołania pociągu. Uczymy też niepełnosprawnych podróżnych, jak i kiedy można zgłosić potrzebę pomocy przy wsiadaniu do pociągu. Od 2013 roku przeprowadzamy wśród podróżnych ankietę dotyczącą satysfakcji z usług oferowanych przez spółki kolejowe oraz dworce. Cel jest prosty – pragniemy się dowiedzieć, z czego pasażerowie są najbardziej zadowoleni, a jakie kwestie wymagają pilnej poprawy. Dzięki bezpośredniemu kontaktowi z podróżnymi bliżej poznajemy problemy związane z korzystaniem z transportu kolejowego. Wyniki ankiety każdorazowo publikujemy na naszej stronie. Odwiedzamy miasta w całym kraju.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat praw pasażerów w transporcie kolejowym? Zachęcamy do odwiedzenia zakładki: Prawa pasażera.

 

 

 

do góry