Aby otrzymać zwrot za niewykorzystany bilet kolejowy.... - Aktualności - Urząd Transportu Kolejowego

Bezpieczeństwo i Regulacja Rynku Kolejowego

Aktualności

i
Strona znajduje się w archiwum.
Data publikacji : 11.08.2011

Aby otrzymać zwrot za niewykorzystany bilet kolejowy....

  1. Chcesz otrzymać zwrot ceny biletu zachowaj go.
  2. Zgłoś się do kasy celem odbioru należności za niewykorzystany bilet.
  3. Złóż skargę do przewoźnika, jeżeli ten odmawia ci zwrotu ceny biletu.
  4. Napisz skargę do UTK jeżeli nie otrzymałeś odpowiedzi na skargę bądź gdy przewoźnik odmówił ci zwrotu należności. Urząd Transportu Kolejowego ul. Chałubińskiego 4, 00-928 Warszawa.
  5. O innych utrudnieniach napisz do UTK na adres pasazer@utk.gov.pl 

Wyżej wymieniona procedura dotyczy biletów niewykorzystanych z powodu strajku zapowiedzianego w spółce Przewozy Regionalne Sp z o.o. w dniu 17 sierpnia 2011 roku.

Data publikacji : 11.08.2011 / Krzysztof Rumniak
Data modyfikacji : 16.08.2011 / Krzysztof Rumniak